به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

صرافی بینگ ایکس(BingX) چیست؟

یکی از پرتکرارترین سوالات حوزه ارزهای دیجیتال این است که بهترین صرافی معتبر ارز دیجیتال چیست؟

در راستای پاسخ به این سوال، در مطلب امروز قصد داریم صرافی را به شما معرفی کنیم که علی‌رغم بسیاری از صرافی‌های فعال در جهان، نه تنها ایران را تحریم نکرده است، بلکه به صورت رسمی و بدون نیاز به هیچ گونه ترفند فریبکارانه و عوض کردن IP، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید؛ این شما و این صرافی بینگ ایکس، جایی که انجام معاملات رمزارز دیجیتال برای متقاضیان ایرانی به راحتیِ آب خوردن است!

 

صرافی بینگ ایکس چیست؟

 

صرافی BingX به عنوان یک پلتفرم معاملاتی فعالیت خود را از سال 2018 در سنگاپور آغاز کرده است. این صرافی در حال حاضر و با گذشت حدود 5 سال از شروع فعالیت خود، بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال دارد که این مسئله به خودیِ خود مهر تاییدی بر عملکرد رضایت‌بخش BingX در خدمت‌رسانی به تریدرها و سرمایه‌گذارهاست.

اصلی‌ترین قابلیت بینگ ایکس به عنوان یک صرافی و پلتفرم معاملاتی این است که به کاربران خود در تمام بازارهای مالی مانند سهام، شاخص و ارزهای دیجیتال امکان فعالیت و انجام معامله را می‌دهد. در این صرافی کاربران می‌توانند انواع ارزهای دیجیتال را با یکدیگر داد و ستد کنند؛ همچنین بینگ ایکس معاملا اسپات و فیوچرز را با دامنه گسترده و متنوعی از ارزهای رمزنگاری شده ارائه می‌دهد و با هدف کمک به کاربران در اتخاذ یک تصمیم آگاهانه حین معاملات، ابزارهای معاملاتی همچون انواع سفارش و ابزارهای نموداری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

 

چرا باید صرافی بینگ ایکس را انتخاب کنیم؟

مزایای گوناگونی وجود دارد که گاهی وجود تنها یکی از آن‌ها جهت متقاعد کردن تریدرها و سرمایه‌گذارها برای استفاده از یک صرافی کافی است. در ادامه به این مزایای متعدد صرافی BingX اشاره می‌کنیم:

کارمزد معاملاتی پایین

یکی از قابل لمس‌ترین مزیت‌های بینگ ایکس به عنوان یک صرافی، کارمزد آن است. کارمزد معاملات در صرافی BingX نسبت به سایر رقبا بسیار پایین است.

پشتیبانی از قابلیت کپی تریدینگ

در این صرافی قابلیت کپی تریدینگ برای کاربران تازه‌کار و مبتدی وجود دارد. کپی تریدینگ (Copy Trading) یک روش در بازار سرمایه است که در آن سرمایه‌گذاران مبتدی قادرند عملکرد و معاملات سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را کپی کنند. در این روش، یک سرمایه‌گذار مبتدی می‌تواند به شکل خودکار معاملات و سیگنال‌های تجاری سرمایه‌گذاران با تجربه را تقلید کند.

امکان انجام تریدهای اهرمی تا 150 برابر سرمایه اصلی

در صرافی بینگ ایکس می‌توانید حداکثر تا 150 برابر سرمایه خود، معامله اهرمی انجام دهید. این امکان یک مزیت بسیار چشمگیر و مهم برای تریدرهای حرفه‌ای فیوچرز به شمار می‌رود.

جزو 5 صرافی برتر جهان

این صرافی از نظر حجم معاملات فیوچرز در فهرست 5 صرافی برتر جهان قرار دارد! این مسئله خود به تنهایی برای شناسایی BingX به عنوان یک صرافی معتبر کافیست.

اهدای کوپن و جایزه به کاربران

صرافی BingX بونوس و کوپن‌های مناسبی را هم به کاربران خود اهدا می‌کنند که مزیت دیگری برای این صرافی است. بونوس (Bonus) در صرافی‌های دیجیتال به مزایا و پاداش‌هایی اطلاق می‌شود که صرافی‌ها برای اولین ثبت‌نام یا در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف برای جذب و تشویق کاربران ارائه می‌کنند.

دارای قابلیت اتصال به تریدینگ ویو

صرافی BingX قابلیت اتصال به سایت تریدینگ ویو را دارد؛ به این ترتیب تریدرها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با متصل کردن حساب خود در صرافی به تریدینگ ویو، روی چارت خود معاملات خرید و فروش رمزارز را انجام دهند.

پشتیبانی از زبان فارسی و کاربران ایرانی

بینگ ایکس نخستین صرافی بین‌المللی است که نه تنها ایران را تحریم نکرده است، بلکه از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به استفاده از VPN برای تغییر IP، از خدمات این صرافی استفاده کنند. البته شایان ذکر است که امکان واریز و برداشت ریالی در این صرافی وجود ندارد و کاربران صرفا مجاز به واریز و برداشت ارزهای دیجیتال هستند.

برترین بروکر سایت تریدینگ ویو

بینگ ایکس در دو سال پی در پی (2021 و 2022) موفق شد عنوان برترین بروکر وب سایت تریدینگ ویو را از آن خود کند. این مسئله عامل دیگری است که باعث می‌شود کاربران با اطمینان خاطر از انتخاب یک صرافی معتبر و صاحب نام، فعالیت خود را در BingX آغاز کنند.

دارایی تاییدیه نظارتی برای فعالیت تجاری

اگرچه مبدا و نقطه آغاز این صرافی، کشور سنگاپور است؛ با این حال بینگ ایکس در حال حاضر در کشورهای آمریکای شمالی، کانادا، هنگ کنگ و تایون نیز شعبه دارد؛ علاوه بر این، این صرافی برای فعالیت تجاری در سایر کشورها نیز کاملا ثبت شده است و تاییدیه نظارتی دارد.

سایر مزایا

  • با این صرافی کاربران می‌توانند در بازار معاملات فارکس هم فعالیت کنند.

  • برای فعالیت در بینگ ایکس هیچ نیازی به احراز هویت ندارید.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس پرداختیم. گفتیم که این صرافی از سال 2018 در سنگاپور فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر در کشورهایی همچون کانادا، آمریکای شمالی، هنک کنگ و تایون شعبه دارد؛ همچنین این صرافی برای خدمت‌رسانی و فعالیت تجاری در سایر کشورهای جهان هم ثبت شده و تاییدیه نظارتی دارد، این یعنی همه چیز کاملا قانونی است!

در ادامه نیز با ذکر دلیل، به شما گفتیم چرا باید این صرافی را انتخاب کنید و چرا BingX یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد است. قطعا برای یک ایرانی هیچ انتخابی بهتر از صرافی بین‌المللی نیست که نه تنها از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، بلکه دو سال پی در پی بروکر برتر سایت تریدینگ ویو شده و جزو 5 صرافی برتر جهان است! افزون بر این، کارمزد پایینی دارد، به تریدینگ ویو متصل می‌شود، امکان انجام معامله اهرمی تا 150 برابر سرمایه‌‌ای که دارید را برای شما فراهم می‌کند و به مناسبت‌های مختلف به کاربران خود کوپن و بونوس اهدا می‌کند.

تنها نکته منفی درباره این صرافی که در متنِ اصلی هم به آن اشاره کردیم، این است که در آن امکان واریز و برداشت ریالی برای کاربران وجود ندارد و آن‌ها صرفا می‌توانند ارز دیجیتال واریز و برداشت کنند؛ با این حال گمان نمی‌کنیم این تک نکته منفی باعث شود چشم‌تان را روی تمام مزایا و امتیازات مثبت BingX ببندید؛ مگر نه؟!