به گزارش پایگاه خبری نشان :

رزرو هتل در تهران نزدیک دانشگاه تهران

بلوار کشاورز، خیابان کارگر و میدان انقلاب نام‌های آشنایی در تهران هستند. افراد بسیاری برای انجام امور روزانه خود یا رفتن به دیگر نقاط شهر به این آدرس‌های می‌روند. دانشگاه تهران که یکی از دانشگاه‌های بزرگ و مهم کشور است نزدیک میدان انقلاب است. مراسم‌های متنوعی در این دانشگاه و دیگر مراکز نزدیک آن برگزار می‌شوند. مسافران می‌توانند هتلی نزدیک این دانشگاه رزرو کنند و روزهای خود را در تهران هدفمندتر بگذرانند. تهران هتل‌های زیادی دارد و بهتر است حتما قبل از سفر موقعیت جغرافیایی هتلی که رزرو می‌کنید را بررسی کرده باشید. در این مقاله قصد داریم برخی از هتل‌های نزدیک دانشگاه تهران را بررسی کنیم. اگر به تهران سفر می‌کنید و درباره رزرو هتل در تهران تحقیق می‌کنید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید.

هتل امید تهران

هتل امید یک هتل دو‌ستاره در پایتخت ایران، تهران است. میهمانان این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی، دسترسی آسانی به مراکز و جاذبه‌های زیبایی مانند کاخ گلستان، بازار بزرگ و عمارت مسعودیه هتل امید را انتخاب می‌کنند. هتل امید برای رزرو هتل در تهران یکی از گزینه‌‌های عالی است و از دانشگاه تهران حدود 2.6 کیلومتر فاصله دارد. برای دسترسی به جاذبه‌های دیگری مانند پل طبیعت، برج میلاد، برج آزادی، کاخ نیاوران و کاخ سعدآباد نیز از حمل‌و‌نقل عمومی کمک بگیرید و به‌آسانی به آن‌جا برسید. نزدیک بودن به فرودگاه محلی و بین‌المللی و ایستگاه قطار یکی دیگر از مزیت‌های این هتل زیبا است. هتل امید چندین واحد اقامتی مختلف و متنوع دارد که میهمانان می‌توانند بر اساس خواسته خود یکی از آن‌ها را رزرو کنند. همه این اتاق‌ها ساده و درعین‌حال بی‌عیب‌و‌نقص هستند تا بتوانید اقامتی راحت و آرام در آن‌ها تجربه کنید.

معرفی هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب تهران (رویال گاردن سابق) یکی از هتل‌های چهار ستاره پایتخت است که تاریخ ساخت آن به سال ۱۳۵۵ برمی‌گردد. این هتل در زمینی به وسعت شش هزار مترمربع احداث شده است و در نزدیکی خیابان ولیعصر قرار دارد. هتل پارسیان انقلاب تهران در سال ۱۳۹۵ با کمک متخصصان و جدید‌ترین تجهیزات بازسازی شد تا کیفیت خدمات را ارتقا دهد. پس از عملیات نوسازی، هتل پارسیان انقلاب، توانسته روحیه پرانرژی، مینیمال و فرح‌بخش خود را حفظ کند اما امکانات به‌روز‌تری داشته باشد.

هتل‌آپارتمان پرنیان

هتل‌آپارتمان پرنیان یکی از مناسب‌ترین هتل‌های مرکز تهران در میدان فاطمی است. این هتل سه‌ستاره در سال 1389 ساخته شد و از همان سال میزبان مسافران زیادی بوده است. ساختمان هتل پنج طبقه دارد و شما برای اقامت در این هتل باید یکی از نه اتاق زیبای آن را که ظرفیت مناسب تعداد همراهان شما دارد، رزرو کنید. همه واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان زیبا آشپزخانه و امکانات پخت‌و‌پز دارند و این موضوع برای مسافران زیادی می‌تواند گزینه‌ای مناسب و ایده‌ئال باشد. هنگام رزرو هتل در تهران، حتما ویژگی‌ها و امکانات هتل‌آپارتمان پرنیان را نیز بررسی کنید. اتاق‌های هتل‌آپارتمان پرنیان مرتب، تمیز و ساده هستند و احساس رضایت خوبی به شما می‌دهند.

هتل بولوار تهران

هتل بولوار یکی از مجرب‌ترین هتل‌ها در ارائه خدمات مهمان‌نوازی است. این هتل تقریبا با دانشگاه تهران سه کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی یکی از اولین مواردی است که نظر مسافران به این هتل را به خود جلب می‌کند. این هتل دو‌ستاره در منطقه‌ای با دسترسی عالی به سایر نقاط تهران قرار دارد. این منطقه به دلیل وجود چند کتاب‌فروشی معروف، خانه هنرمندان ایرانی و کافه‌های دنج که اطراف هتل را احاطه کرده‌اند، محلی فرهنگی و مناسب برای اهالی هنر و تفکر محسوب می‌شود. هتل بلور در منطقه ترافیکی و شلوغ شهر واقع شده است؛ ولی سیستم حمل‌و‌نقل عمومی در هر گوشه و کناری در دسترس است. ایمن موضوع دسترسی شما را به جاذبه‌های زیبا و گردشگری مانند بازار بزرگ، کاخ گلستان، گنجینه جواهرات ملی و عمارت مسعودیه آسان می‌کند.

هتل بولوار تهران

این هتل از مجموعه‌ای از واحدهای مسکونی مختلف تشکیل شده است که میهمانان می‌توانند بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و رزرو کنند. همه این واحدهای اقامتی کاملا مبله و مطابق با امکانات موجود در یک هتل دو‌ستاره تزیین شده‌اند. همچنین رستورانی در هتل وجود دارد که غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به بهترین شکل سرو می‌کند. چایخانه سنتی هتل مکانی است که می‌توانید اوقاتی با‌کیفیت را با چای سنتی ایرانی در آن‌جا سپری کنید.

هتل لاله تهران

هتل بین‌المللی لاله که در مرکز شهر تهران واقع شده است، دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های تاریخی معروف مانند موزه فرش، موزه ملی و خانه تئاتر تهران دارد. از هتل لاله به‌راحتی می‌توانید به فرودگاه مهرآباد بروید و به سفرهای هوایی خود برسید. هتل بین‌المللی لاله می‌تواند راحت‌ترین انتخاب برای تاجران و همچنین میهمانان اهل هنر و فرهنگ باشد که می‌خواهند نزدیک مناطق سنتی تهران ساکن شوند. این هتل با 380 اتاق مبله زیبا و سوئیت‌های مختلف، مفتخر به سرو غذاهای سنتی ایرانی، فرانسوی و خاور دور در رستوران‌های مجلل خود است. استخر، سونا و سالن بدنسازی برای علاقه‌مندان به ورزش نیز از امکانات خوب هتل به‌شمار می‌رود. همچنین برای راحتی و آسایش میهمانان معلول جسمی اماکنات و تجهیزات خوبی در هتل فراهم شده است. سالن کنفرانس مجلل واقع در هتل نیز به‌عنوان یک انتخاب عالی برای برگزاری همایش‌ها و رویدادهایی از این قبیل خواهد بود.

هتل ساینا تهران

هتل ساینا تهران

هتل سه‌ستاره ساینا هتلی نوساز در یکی از محله‌های معروف تهران به نام یوسف‌آباد است. هتل 30 اتاق و سوئیت دو و سه‌تخته دارد که به بهترین شکل آماده پذیرایی از انواع میهمانان هستند. دکوراسیون زیبا و فضای دوستانه باعث می‌شود تا مسافران با مراجعه به آن، احساس رضایت کنند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ساینا برای راحتی شما مبله شده‌اند باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی هتل ساینا، دور بودن از محدوده ترافیکی و دسترسی آسانی به جاذبه‌های تهران از طریق سیستم حمل‌و‌‌نقل این هتل یکی از اولین گزینه‌هایی است که برای رزرو هتل در تهران باید به آن توجه کنید