به گزارش پایگاه خبری نشان :

شرایط نامساعد اقتصادی و عدم دسترسی به درآمد ثابت بسیاری از افراد را به ثبت‌نام در اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی از قبیل تپسی راننده برای ایفون سوق داده است تا بتوانند به لطف درآمد حاصل از آن گذران زندگی خود را تسهیل کنند. با این حال روش‌های درآمدزایی در عصر حاضر متنوع هستند و صرفاً به نصب تپسی رانندگان برای ایفون محدود نمی‌شوند؛ چرا که می‌توان در قالب پلتفرم‌های مختلف از قبل دانلود روبیکا برای ios هم به کسب درآمد رسید، اما چطور؟ برای اطلاع از این موضوع و آموزش نصب اپلیکیشن‌های فوق مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

وضعیت درآمدزایی با دانلود رایگان برنامه تپسی رانندگان ios و نصب آن

دانلود تپسی رانندگان برای ایفون

دانلود تپسی رانندگان ایفون و نام‌نویسی در آن مستلزم داشتن شرایط مشخصی است که در ادامه بررسی شده‌اند:

  • سکونت در یکی از شهرهای تحت پوشش این پلتفرم
  • نداشتن سو پیشینه
  • مالکیت یک خودرو سواری به جز پیکان و پی‌کی
  • داشتن گواهینامه (حداقل ۳ ماه از صدور آن گذشته باشد)
  • بیمه شخص ثالث معتبر

در صورت دارا بودن شرایط فوق می‌توانید دانلود رایگان برنامه تپسی رانندگان ios را از سیبچه اولین و معتبرترین اپ استور ایرانی کشور انجام دهید و بعد از قبول شرایط و بارگذاری مدارک مورد نیاز کار خود را به عنوان سفیر در بستر این پلتفرم آغاز کنید. برنامه تپسی رانندگان برای ایفون جدا از تضمین درآمدزایی بیشتر از ۳۰ میلیون تومان در ماه، مزایای گوناگونی همچون امکان تسویه آنی اعتبار حداکثر تا ۵ بار در روز، استفاده از مسیریاب درون برنامه‌ای، تخفیف ویژه خرید اقلام مصرفی مثل روغن و لاستیک و دریافت پاداش‌ها و جوایز متعدد را هم برای شما به ارمغان می‌آورد.

البته در صورت تمایل با پیگیری روش‌های مشخصی می‌توانید میزان درآمد خود را در نسخه وب تپسی رانندگان برای ایفون از آن چیزی که هست بیشتر کنید که در ادامه بررسی شده‌اند.

راهکارهای افزایش درآمد در تپسی رانندگان ایفون

بعد از دانلود برنامه تپسی رانندگان با لینک مستقیم از سیبچه و نصب آن با پیگیری راهکارهای زیر می‌توانید میزان درآمد خود را در این اپلیکیشن افزایش دهید:

فعال بودن در ساعات طلایی

بعد از نصب تپسی رانندگان برای ایفون لازم است که در ساعات ۹ تا ۱۱ صبح و ۴ تا ۸ شب که بیشترین ساعات درخواست سفر هستند فعال باشید. با این کار تعداد درخواست‌های ارسال شده به سمت شما بیشتر می‌شوند و به دلیل بالا رفتن قیمت سفر درآمد نهایی شما هم افزایش می‌یابد.

حرکت به سمت نقاط قرمز نقشه

دانلود تپسی رانندگان برای ایفون رایگان در تهران و شهرهای بزرگ یک نقشه از شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد که قسمت‌هایی از آن به رنگ قرمز هستند و در اصل مناطق پردرآمد و پردرخواست را نشان می‌دهند؛ بنابراین با حرکت کردن به سمت این نقاط می‌توانید درآمد خود را بیشتر کنید.

قبول درخواست سفرهای طلایی

سفرهای طلایی که در مناطق قرمز رنگ درخواست می‌شوند در مقایسه با سفرهای معمولی به میزان ۲۰ تا ۱۰۰ درصد درآمد بالاتری دارند و معمولاً بین ساعت ۸ تا ۱۱ صبح و ۴ تا ۸ شب احتمال درخواست آن‌ها بالاتر است.

تکمیل ماموریت‌های تپسی

یکی از موارد جالبی که بعد از دانلود رایگان تپسی رانندگان برای ایفون با آن مواجه می‌شوید ماموریت‌های مختلفی هستند که توسط این برنامه برای شما در نظر گرفته شده‌اند. با شرکت در این ماموریت‌ها و تکمیل آن‌ها می‌توانید جدا از درآمد حاصل از سفرها تا میزان مشخصی هم پاداش دریافت کنید.

مسیریابی صحیح با دانلود مستقیم بلد برای ایفون

دانلود مستقیم بلد برای ایفون

اگر بعد از دانلود تپسی رانندگان برای ایفون به هر دلیلی نتوانستید با استفاده از نقشه‌ی آن مسیریابی کنید می‌توانید به سراغ دانلود مسیریاب رایگان ایفون و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی داخلی یعنی برنامه بلد برای ایفون بروید. دانلود مستقیم بلد برای ایفون به سادگی و از طریق اپ استور سیبچه در اختیار کاربران سیستم‌عامل ios قرار می‌گیرد تا بتوانند به کمک امکانات و خدمات گوناگون آن به سادگی به مناطق دلخواه خود در سطح شهر محل سکونت و کشور دسترسی پیدا کنند. البته نباید از مزایای بیشمار نصب بلد برای ایفون که در ادامه بررسی شده‌اند غافل شوید:

  • نمایش اطلاعات لحظه‌ای ترافیک و پیشنهاد بهترین مسیر با توجه به آن
  • اطلاع از زمان حدودی رسیدن به مقصد با دانلود آخرین نسخه مسیریاب بلد برای ایفون
  • امکان جستجو کلیه‌ی مناطق و لوکیشن‌های دلخواه در بلد و دسترسی ساده به آن‌ها
  • قابلیت فعالسازی دستیار صوتی برای اعلام نام خیابان‌ها و معابر و افزایش امنیت راننده
  • در نظر گرفتن طرح‌های کاهش آلودگی هوا و زوج و فرد در زمان مسیریابی
  • اطلاع از حضور پلیس، دوربین کنترل سرعت، سرعت‌گیر و... در زمان رانندگی
  • ثبت و ادعای مالکیت یک کسب و کار و جزئیات مرتبط با آن از طریق پنل
  • دانلود نقشه‌های آفلاین مناطق مختلف با نصب رایگان بلد برای ایفون و امکانات متعدد دیگر

آموزش کسب درآمد و دانلود جدیدترین نسخه روبیکا برای ایفون

دانلود روبیکا برای ایفون رایگان

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های وضع شده از طرف کمپانی اپل برای دسترسی کاربران ایرانی به اپلیکیشن‌ها و خدمات مختلف این شرکت در ابتدا مشکلات متعددی را برای آن‌ها ایجاد کرد. اما در حال حاضر به لطف سیبچه امکان نصب روبیکا برای ایفون رایگان و تعداد بیشماری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده‌ی سیستم‌عامل ios به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند در کنار سردرگمی و وقت‌گذرانی به روش‌های مختلف هم در این اپلیکیشن درآمد کسب کنند.

روش‌های درآمدزایی با دانلود روبیکا برای ios

نصب روبیکا برای ایفون رایگان یک اپلیکیشن چند کاره و فوق‌العاده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از آن درآمد کسب کنند:

  • در بخش روبینو یک پیج استاندارد بسازید و مطالب مختلف و جالب را در آن قرار دهید.
  • یک کانال بسازید و مطالب جالب و کاربردی را درون آن بارگذاری کنید.

در هر دو حالت فوق برحسب تعداد مشاهده (دانلود) و میزان استقبال کاربران از محتوا درآمد شما محاسبه می‌شود. با این حساب با پیگیری نکات مشخصی می‌توانید بعد از نصب روبیکا برای ایفون با لینک مستقیم میزان درآمد خود را در این اپلیکیشن افزایش دهید.

  • تعداد فالوورهای کانال خود را بعد از دانلود مستقیم روبیکا برای ایفون و نصب آن افزایش دهید.
  • دانلود روبیکا با لینک مستقیم برای ایفون به معنی تضمین کسب درآمد از این برنامه نیست؛ چرا که باید زمان زیادی را به تولید محتوای ارزشمند و کاربردی اختصاص دهید و صبر و حوصله‌ی بالایی هم داشته باشید.
  • از تولید محتوای بی‌کیفیت پرهیز کنید؛ چرا که با این کار جذابیت کانال شما کاهش می‌یابد و به تبع آن با ریزش فالوور روبه‌رو می‌شوید.

سخن پایانی

در این مطلب با روش‌های دانلود تپسی رانندگان برای ایفون، نصب بلد برای ایفون و دانلود روبیکا برای ایفون رایگان از پلتفرم سیبچه و راه‌های درآمدزایی از آن‌ها آشنا شدیم. با وجود سیبچه کاربران ایرانی سیستم‌عامل ios دیگر دغدغه‌ای بابت دسترسی به برنامه‌ها و بازی‌های مورد نظر خود ندارند و می‌توانند به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را دانلود و به امکانات و خدمات متعددی که ارائه می‌دهند، دسترسی پیدا کنند.