به گزارش پایگاه خبری نشان :

آینده منطقه 22 تهران و چشم اندازی که برای این منطقه در نظر گرفته شده دلیل اصلی محبوبیت آن در میان اقشار مختلف است. افراد زیادی در تمام طبقات جامعه با هدف دستیابی به امکانات رفاهی و شغلی بهتر سعی در خرید واحد های مسکونی و تجاری در این منطقه را دارند. بدون شک این میزان از محبوبیت سبب شده تا دست اندرکاران و سرمایه گذاران، رویه بهتری برای آینده این منطقه در نظر داشته باشند.

اجرای پروژه های بزرگ که همگی بر اساس قواعد و قوانین استاندارد طراحی می شوند از مهم ترین دستاوردهای این منطقه تا به امروز بوده است. با توجه به مختصات این منطقه و قرارگیری آن در کنار دریاچه زیبا و جذاب چیتگر، بنا های بلند مرتبه با توجه به قوانین برج سازی در تهران اجرا خواهند شد. با این وجود می توان گفت که هر سازه علاوه بر داشتن امکانات رفاهی برای زندگی، از داشتن فضای سبز، امکان دسترسی به واحد های تجاری، بخش های تفریحی و ... برخوردار است. در ادامه به بررسی چشم اندازی برای آینده منطقه 22 تهران و پروژه های ویژه آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

چشم اندازی به منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران یکی از پرطرفدار ترین مناطق مسکونی، تجاری است که به دلیل داشتن آب و هوای عالی و شهرک سازی اصولی، محبوبیت بسیار زیادی دارد. این مساحت در نظر گرفته شده برای این منطقه 6200 هکتار، که تقریبا یک پنجم آن یعنی 1300 هکتار به فضای سبز و بخش های تفریحی اختصاص داده شده است.

دسترسی ساده به بخش های مختلف از جمله واحد های تجاری، اداری، مراکز خدماتی و ... از دیگر دلایل محبوبیت آب به شمار می آید. رشد جمعیت در منطقه 22 تهران بالا و تعداد افرادی که سعی در خرید یا اجاره واحد در این منطقه را دارند بسیار زیاد است. بدون شک این منطقه نیز در ابتدا با مشکلات زیادی همراه بوده که ممارست و تلاش بی وقفه مجریان و سازندگان، به مرور زمان برطرف شده اند.

آینده منطقه 22 تهران و سرمایه گذاری ها

چشم انداز منطقه 22 تهران بسیار درخشان است چرا که در کنار رشد اقتصادی، به بخش های تفریحی و گردشگری آن نیز توجه زیادی می شود. اجرای طرح های زیرساختی، پروژه های ساخت و ساز مسکونی، تجاری، واحد های اداری، توجه به بخش های تفریحی و رفاهی همگی مزید بر علت شده اند تا این منطقه به بستری مناسب برای سرمایه گذاری طولانی مدت تبدیل شود.

نمای بسیار زیبا و جذاب دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و بخش های تفریحی فوق العاده مفرح و سرگرم کننده فرصتی بی نظیر برای جذب توریست های خارجی و گردشگران داخلی است. سرمایه گذاران با علم به این جریانات سرمایه های خود را در بخش های خصوصی و دولتی قرار داده تا از طریق آن به سودهای کلان برسند.

چرا باید در منطقه 22 تهران سرمایه گذاری کرد؟

این منطقه عمر کوتاهی داشته و هنوز حکم کودک نوپایی را داشته که ظرفیت های زیادی برای بزرگ شدن دارد. آب و هوای عالی و وجود فضای سبز در این منطقه سبب شده تا افراد تمایل بیشتری به زندگی در این منطقه را داشته باشند. آلودگی هوا و شلوغی سرسام آور در تهران از عمده دلایل فرار ساکنین آن است به گونه ای که امروزه افراد تمایل به حاشیه نشینی در بخش های خوش آب و هوا را دارند.

رشد چشمگیر حاشیه نشینی در تهران از مهم ترین دلایل افزایش میزان سرمایه گذاری در این بخش هاست که در میان آن ها منطقه 22 به دلیل وجود دریاچه زیبای چیتگر با استقبال بیشتر مواجه شده است. کیفیت بالای زندگی در این منطقه، رشد اقتصادی عالی ، آب و هوای مطبوع و دل انگیز از مهم ترین دلایل محبوبیت آن است و همین امر سبب شده تا بستری مناسب برای صدها پروژه ساخت و ساز به شمار آید.

کدام پروژه منطقه 22 تهران آینده دار است؟

منطقه 22 تهران هنوز ظرفیت پذیرش جمعیت بیشتر را دارد از این رو ساخت و ساز های حرفه ای و گسترده در آن انجام می شود. هر یک از پروژه های در حال اجرا مطابق با دنیای مدرن و بر اساس اصول شهرنشینی انجام می شوند از این رو میزان سرمایه گذاری در این منطقه همواره رشد صعودی خود را به همراه دارد. از مهم ترین پروژه های در دست اجرا در این منطقه می توان به پروژه سهند اشاره کرد، یکی از حرفه ای ترین ساخت و سازی های این منطقه که از سال 1402 کلید خورده است.

بررسی و معرفی پروژه سهند

این پروژه مشابه با پروژه های حرفه ای و برتر همانند رومنس، پزشکان 2، یاران و... است که در اراضی تقسیم شده فاز دو مروارید شهر به اجرا درآمد. دسترسی به این پروژه بسیار ساده و از طریق اتوبان حکیم و اتوبان تهران کرج امکان پذیر است و ساکنین می توانند بدون ترافیک از این منطقه عبور کنند.

برای اجرای این پروژه زمینی به مساحت 2152 متر مربع در نظر گرفته شده که تقریبا در قسمت اراضی 41 هکتاری شمال پمپ بنزین وردآورد قرار دارد. پروژه سهند یک بلوک 18 طبقه است که 14 طبقه آن به واحد های مسکونی، 3 طبقه به پارکینگ و انباری و در نهایت 1 طبقه آن به لابی اختصاص داده شده، این پروژه توسط شرکت انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر اجرا می شود.

برای هر طبقه 8 واحد در نظر گرفته شده که متراژ آن ها بین 100 الی 150 متر هستند. البته برای واحد های VIP این پروژه ها متراژ 300 متری در نظر گرفته شده که از امکانات رفاهی فوق العاده ای را برای ساکنین برخوردار هستند. پروژه سهند جز پروژه های پیش فروش شده است که به دلیل قرار گرفتن در خوش آب و هوا ترین قسمت منطقه 22 تهران خیلی زود مشتریان ویژه خود را پیدا کرد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره این پروژه، مراحل اجرای آن، تعداد واحد های پیش فروش شده و باقی مانده و سایر اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی دیار 22 در ارتباط باشید. در این مجموعه همواره جدیدترین اطلاعات درباره انواع پروژه های در حال اجرای این منطقه در اختیار شما قرار میگیرد.