به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

کادو برای عروس چی بخرم

کادو دادن به عروس و داماد یکی از رسم‌های بسیار پسندیده در کشور ما بوده که همواره مورد توجه قرار گرفته است. لازم نبوده برای تهیه کادو عروسی هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید. حتی یک هدیه ساده هم بیانگر محبت و مهربانی است و باید برای آن ارزش قائل شد. شاید برای انتخاب کادوی مناسب در بین گزینه‌های گوناگون سردرگم شوید و نتوانید مورد مشخصی را انتخاب کنید. با ما همراه شوید تا پیشنهادات جالبی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

کادو برای عروس چی بخرم؟

عروسی زیباترین لحظه‌ای است که هر فردی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. بخش مهمی از این تجربه، همراه شدن با آشنایان و دوستان در یک شب به یاد ماندنی است. هدایایی که در این زمان به عروس ارائه می‌کنید، همواره در خاطر وی می‌مانند و به همین دلیل باید به دقت انتخاب شوند. ده موردی که اکنون به آن‌ها اشاره می‌کنیم، انتخاب‌هایی عالی در این رابطه محسوب می‌شوند.

  • باکس کادو

باکس هدیه یا کادو اولین گزینه‌ای است که می‌توانید به سراغ آن بروید. این محصول که در ابعاد و اشکال متنوع قابل سفارش است، می‌تواند محلی جهت نگهداری از کادوهای مختلف باشد. در واقع اگر دوست دارید به جای یک هدیه، چندین هدیه را به صورت هم‌زمان به عروس خانم بدهید،‌ باکس کادو یک پیشنهاد جادویی برای شما است. در ساخت این کالا از ورق‌های پلکسی استفاده می‌‌شود که جذابیت ظاهری فوق‌العاده‌ای دارند و در عین حال کاملاً مستحکم هستند. فروشگاه پامنار اصلی‌ترین عرضه‌کننده این نوع محصولات است و می‌توانید جهت تهیه انواع باکس کادو عروسی به آن مراجعه کنید.

اگر به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز خریداری پلکسی گلاس‌های شفاف، مات، آینه‌ای و ... هستید، این فروشگاه بزرگ به خوبی احتیاجات شما را رفع می‌کند.

  • باکس گل

یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب به عنوان هدیه عروسی، باکس گل یا Flower Box است. شما می‌توانید هر نوع گلی که دوست دارید را در این باکس‌ها قرار داده و آن‌ها را به عروس و داماد هدیه دهید، البته باید گفت که اکثر افراد از گل رز قرمز استفاده می‌کنند. باکس‌ گل را می‌توان به وسیله مواد اولیه گوناگونی تهیه کرد؛ اما مدل پلکسی آن همواره مورد توجه خریداران قرار گرفته است گفتنی است عرضه‌کننده اصلی این محصول نیز فروشگاه پامنار بوده که به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع ورق‌های پلکسی مشغول به فعالیت است.

  • پتو مسافرتی

شاید این یک پیشنهاد ساده به نظر برسد؛ اما اگر قصد ندارید هزینه زیادی را برای خرید هدیه مخصوص عروسی پرداخت کنید و بودجه‌تان محدود است، می‌توانید یک پتو مسافرتی هدیه دهید. این نوع پتو بسیار کاربردی است و می‌توان در شرایط مختلف از آن استفاده کرد. اینکه سایز پتو و یا کیفیت کلی آن در چه اندازه باشد به خود شما بستگی دارد و باید در مورد آن تصمیم‌گیری کنید. این نوع پتوها در مدل‌های تولید داخلی و خارجی در بازار به فروش می‌رسند.

  • ساعت مچی

ساعت مچی برای کادو عروسی

ساعت یک انتخاب بسیار خوب به عنوان هدیه عروسی در نظر گرفته می‌شود. با هدیه دادن این محصول می‌توانید به عروس و داماد نشان دهید که باید قدر لحظات با هم بودن را بدانند و حتی یک ثانیه را هدر ندهند. ساعت‌ مچی از نظر قیمت تنوع گسترده‌ای دارد و همین موضوع خرید یک کادو عروسی مناسب را برای شما ساده‌تر می‌کند. شایان ذکر است که امروزه مدل هوشمند ساعت مچی نیز قابل خریداری بوده که به جای عقربه‌های آنالوگ دارای یک صفحه دیجیتال است. توصیه می‌کنیم به دنبال ساعت‌های آنالوگ باشید؛ زیرا زیبایی‌شان چندین برابر ساعت‌های هوشمند است.

  • پول نقد

در پاره‌‌ای از موارد، ممکن است مهمانان وقت خریدن هدیه خاصی را نداشته باشند و یا حتی نتوانند به درستی در این زمینه تصمیم‌گیری کنند. اگر شما نیز جزو همین افراد قرار می‌گیرید، بهتر است به جای عجله کردن و خرید یک کادوی نامناسب، به میزان مشخصی پول نقد هدیه دهید. در این حالت دیگر لازم نیست نگران پذیرفته شدن هدیه خود از سوی عروس و داماد باشید.

  • سکه

سکه طلا از گذشته تاکنون همواره ارزش مادی قابل توجهی داشته است و به همین جهت می‌توان آن را به عنوان یک هدیه مناسب معرفی کرد. سکه‌ها در مدل‌های مختلفی اعم از سکه بهار آزادی، سکه نیم بهار آزادی، سکه ربع آزادی، سکه گرمی، سکه بانکی و... عرضه می‌شوند. طبیعتاً قیمت هر یک از موارد گفته شده متفاوت است. معمولاً قیمت سکه‌های گرمی از گزینه‌های دیگر کمتر بوده و به همین دلیل باید آن را یک کادو عروسی کم هزینه و مقرون‌به‌صرفه در نظر بگیریم. 

  • زیورالات

همانند سکه، زیورآلات نیز به عنوان یک هدیه ارزشمند تلقی می‌شوند. عروس خانم‌ها به این نوع هدیه بیشتر از هر گزینه دیگری علاقه‌مند هستند و از مشاهده آن خوشحال خواهند شد. اگر دوست دارید در شب عروسی شاهد شادی پایدار عروس خانم باشید، می‌توانید انواع گردن‌بند،‌ النگو،‌ انگشتر و... را به وی هدیه دهید. ارزش مادی زیورآلات به‌مرورزمان افزایش پیدا می‌کند. شاید تصور کنید که هزینه خرید این نوع کادو بسیار زیاد است؛ اما می‌‌توانید به دنبال تهیه زیورآلات کوچک‌تر باشید.

  • کیف

هدایایی که در شب ازدواج به عروس ارائه می‌شوند باید کاربردی باشند، در واقع بهتر است به سراغ مواردی بروید که می‌توان در زندگی روزمره نیز از آن‌ها استفاده کرد.

کیف مناسب برای داشتن یک استایل شیک و جذاب همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، به همین دلیل خانم‌ها توجه ویژه‌ای در انتخاب کیف برای استایل خود دارند

کیف یکی از مواردی به شمار می‌آید که همه ما به آن نیاز داریم و به همین دلیل می‌تواند یک کادو عالی برای عروسی باشد. کیف‌ها خود به دسته‌بندی‌هایی همچون کیف دستی، کیف دوشی، کیف پول، کیف مسافرتی و موارد مشابه تقسیم می‌شوند. به طور معمول در عروسی کیف مسافرتی یا کیف دستی به عروس خانم هدیه می‌دهند.

کیف برای هدیه عروسی

  • شال و روسری

انواع پوشاک گزینه دیگری است که به عنوان کادو عروسی مناسب باید از آن‌ها یاد کنیم. در این بین بهتر است برای عروس خانم از محصولاتی همچون شال و روسری استفاده کنید. از سلیقه خود کمک بگیرید تا بتوانید از بین شال و روسری‌هایی که در رنگ‌ها و بافت‌های متنوعی به تولید می‌رسند، بهترین گزینه ممکن را برگزینید. قیمت این نوع پوشاک به کیفیت و همچنین برند تولیدکننده آن ارتباط دارد و مدل‌های ارزان قیمت آن نیز به راحتی در بازار یافت می‌شود.

  • صندل

اگر توانایی خرید سایر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم را ندارید، می‌توانید یک گزینه دیگر را به عنوان هدیه انتخاب کنید، صندل یک مدل پاپوش ساده است که علی‌رغم قیمت کم آن کاملاً کاربردی است، البته اگر قصد دارید یک جفت صندل را به عنوان هدیه به عروس خانم ارائه دهید، بهتر است شماره پای او را بدانید. در غیر این صورت احتمال دارد صندل‌هایی را خریداری کنید که اندازه مناسبی ندارند.

جمع بندی

هدایایی که در شب عروسی به عروس و داماد ارائه می‌شوند، نشانه‌ای از صمیمت و مهربانی هستند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، حتی کادوهای بسیار ساده و کم هزینه نیز انتخاب بسیار خوبی در این زمینه به شمار می‌آیند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید از محصولاتی همچون باکس گل پلکسی برای کادو عروسی استفاده کنید.

پامنار

به منظور تهیه این نوع محصولات باید به سراغ بهترین نوع ورق پلکسی بروید که تنها در مرکز بزرگ پامنار به فروش می‌رسد. این مرکز قادر به پاسخگویی نیازهای شما است و علاوه بر ورق‌های پلکسی، ورق‌های پلی کربنات نیز عرضه می‌کند.