به گزارش پایگاه خبری نشان :

افزایش استفاده از تتر به عنوان یک ارز پایدار در معاملات بین المللی

مزایای متعدد رمزارزها و تکنولوژی بلاک چین باعث شده تا بسیاری از تبادلات مالی در سطح جهان با استفاده از آن‌ها انجام شوند؛ اما بسیاری از رمزارزها با نوسانات قیمتی مواجه‌اند و ازاین‌جهت ارائه‌دهندگان خدمات و خریداران را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

با خرید تتر می‌توان از مزایای رمزارزها، تکنولوژی بلاک چین و معاملات غیرمتمرکز در قالبی پایدار بهره‌مند شد. تتر یک استیبل‌کوین است و قیمت ثابتی دارد؛ بدین معنا که نوسانات قیمتی تبادل و نگه‌داری از آن را با چالش مواجه نمی‌کنند.

ویژگی های تتر

تتر با دارایی‌های حقیقی پشتیبانی می‌شود. در حقیقت به‌ازای تمامی توکن‌های USDT، در حساب‌های متمرکز دارایی‌هایی نظیر دلار و طلا ذخیره و سپرده‌گذاری شده است. این سپرده‌های حقیقی کمک می‌کنند که بازار این رمزارز اعتبار بسیار بالایی داشته باشد و پایداری خود را حفظ کند.

هر تتر ارزشی برابر با یک دلار امریکا دارد؛ بنابراین خرید آن برابر با خرید نسخه دیجیتالی دلار است. این رمزارز بر بستر شبکه بلاک چین ایجاد شده و توسعه پیدا می‌کند و از تمام مزایای زنجیره‌های رمزنگاری شده بهره می‌برد. امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران ازجمله این مزایا هستند.

چرا خرید تتر به معاملات بین المللی پایدار کمک می کند؟

تتر، برخلاف بسیاری از دیگر رمزارزها قیمت پایدار و ثابتی دارد. همین ویژگی باعث شده که استفاده از آن در تبادل با دیگر ارزهای دیجیتال نیز رواج بسیار زیادی داشته باشد. به‌شکلی‌که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در شرایط ناپایدار بازار کریپتوکارنسی دارایی‌های خود را به USDT تبدیل می‌کنند تا از نوسانات غیرقابل‌پیش‌بینی دور باشند.

در حوزه معاملات بین‌المللی نیز همین پایداری می‌تواند به داشتن معاملات باثبات کمک کند. در این صورت قیمت‌گذاری برای ارائه‌دهندگان خدمات و فروشندگان آسان‌تر می‌شود. از طرفی برنامه‌ریزی و مدیریت سرمایه برای خریداران تسهیل می‌شود.

کاربرد تتر در پرداخت های الکترونیک

کاربرد تتر در پرداخت های الکترونیک

پرداخت‌های الکترونیک یکی از بهترین زمینه‌ها برای گسترش استفاده از رمزارزها هستند. این دست پرداخت‌ها مبتنی بر اینترنت هستند و رمزارزها نیز ماهیتی مبتنی بر کدنگاری آنلاین دارند. از طرفی، پرداخت‌های الکترونیک با کارمزد پایین و سرعت بالا ترجیح داده می‌شوند. تبادل ارزهای رایج، وابسته به مؤسسات متمرکز و بانک‌ها است و همین هزینه تبادل آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در مقابل، رمزارزی مانند تتر با بهره‌مندی از شبکه بلاک چینی اتریوم می‌تواند تراکنش‌ها را با کارمزد بسیار پایین‌تر و سرعت بالاتری به ‌انجام برساند. امنیت بالا و کمک به حفظ بیشتر حریم خصوصی از دیگر دلایلی هستند که استفاده از USDT را برای پرداخت‌های الکترونیک داخلی و بین‌الملل به گزینه‌ای محبوب تبدیل کرده‌اند.

خرید تتر برای معاملات بین المللی

تتر برای مبادلات بین‌المللی ایدئال است. از طرفی خرید آن تقریبا در تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی و خارجی ممکن و آسان است. برای خرید تتر برخلاف دلار نیازی به انتظار در صف‌های طولانی وجود ندارد. از طرفی قیمت این ارز به نسبت تومان در بیشتر صرافی‌های داخلی برابر است و الزامی برای جستجوی بهترین قیمت خرید نیست.

مهم‌ترین عاملی که تتر را برای مبادلات برون‌مرزی مناسب می‌کند وابسته نبودن آن به ساختارهای متمرکز و محدود‌نشدن با تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی است. تفاوتی نمی‌کند USDT را از کدام مبدأ به کدام مقصد منتقل کنید، کارمزدها تغییر چندانی نخواهند کرد و محدودیت‌های سیاسی و اقتصادی نمی‌توانند در فرایند اختلال ایجاد کنند.

تتر، کلید رسیدن به پایداری در معاملات بین‌ الملل

تتر، کلید رسیدن به پایداری در معاملات بین‌ الملل

به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد رمزارزها و فناوری بلاک چین، استفاده از آن‌ها برای پرداخت‌های داخلی و خارجی ایدئال است. تحریم‌ها و محدودیت‌ها نمی‌توانند تبادل رمزارزها را با اختلال مواجه کنند. از طرفی کارمزدهای نسبتا پایین و سرعت تبادل بالا مزیت دیگری به‌حساب می‌آیند.

در میان رمزارزها، تتر برای تبادلات بین‌المللی بهترین گزینه است. این استیبل‌کوین نوسان قیمتی ندارد و مدیریت سرمایه فروشنده و خریدار را آسان می‌کند؛ به‌علاوه برابر بودن قیمت USDT با دلار می‌تواند عامل پذیرش آسان‌تر آن به‌ نسبت دیگر ارزهای دیجیتال باشد.