به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

نرم افزار سپینو بانک صادرات

نرم افزار سپینو بانک صادرات یکی از خدمات کاربردی این بانک است که برای بهبود تجربه‌ی مشتریان عرضه شد و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به معطلی در صف‌های شلوغ بانک، کاغذبازی و مشکلات ناشی از قطعی سیستم حساب‌های خود را به سادگی مدیریت کنند. از آنجایی که در قالب پلتفرم‌های بانکی اطلاعات حیاتی شما رد و بدل می‌شود لازم است که نصب برنامه سپینو بانک صادرات و دانلود آن را از یک منبع معتبر و اولین اپ استور ایرانی کشور پیگیری کنید.

مشخصات کلیدی برنامه سپینو بانک صادرات

بعد از راه‌اندازی سپینو کاربران می‌توانند از امکانات و مزایای گوناگونی به شرح زیر بهره‌مند شوند:

  • دسترسی به خدمات کارت شامل مدیریت کارت‌های بانکی، مسدود‌کردن کارت‌ها و مشاهده‌ی تاریخچه‌ی مربوط به تراکنش‌های مختلف
  • مشاهده‌ی حساب‌ها، بررسی موجودی و دریافت گزارشات مالی
  • امنیت بالا به واسطه‌ی رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت دو مرحله‌ای
  • انتقال وجه درون بانکی یا به سایر بانک‌ها در بستری امن
  • ارتباط با بانک و ارسال درخواست به آن
  • افتتاح حساب بدون پرداخت کارمزد
  • امکان دریافت وام به صورت غیرحضوری و موارد دیگر

شرایط دریافت وام در اپلیکیشن سپینو

برای دریافت وام قرض‌الحسنه بانک صادرات با کارمزد چهار درصدی باید حداقل سه ماه از افتتاح حساب شما گذشته باشد و در طی این زمان میانگین و رتبه‌ی اعتباری مناسب به دست آورید تا بعد از آن امکان ثبت درخواست تسهیلات از طریق سپینو فراهم شود. بازپرداخت ۳۶ ماهه و عدم نیاز به ضامن این وام را به یکی از گزینه‌های جذاب برای مشتریان بانک صادرات تبدیل کرده است.

مدارک مورد نیاز وام سپینو بانک صادرات چیست؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام از اپلیکیشن سپینو ممکن است بسته به نوع وام و امتیاز اعتباری شما متفاوت باشد، اما به طور کلی مدارک زیر برای بیشتر وام‌ها مورد نیاز است:

  1. کارت ملی: ارائه تصویر یا شماره کارت ملی جهت احراز هویت شخصی.
  2. شناسنامه: گاهی ممکن است تصویر صفحه اول شناسنامه نیز جهت تایید هویت مورد نیاز باشد.
  3. سیم‌کارت به نام متقاضی: شماره تلفن همراهی که به نام متقاضی وام است برای ثبت‌نام و دریافت تاییدیه‌ها ضروری است.
  4. پرینت حساب بانکی: برخی از وام‌ها نیاز به ارائه پرینت سه‌ماهه یا شش‌ماهه از حساب بانکی متقاضی دارند تا توانایی بازپرداخت بررسی شود.
  5. مدارک شغلی: بسته به نوع وام، ممکن است مدارکی مانند فیش حقوقی یا مدارک مربوط به شغل آزاد و گردش مالی برای تایید درآمد درخواست شود.
  6. سفته یا چک: برای وام‌هایی که نیاز به ضمانت بیشتری دارند، سپینو ممکن است درخواست سفته یا چک به عنوان ضمانت بازپرداخت کند.
  7. ضامن (در صورت نیاز): در برخی موارد، ارائه مدارک ضامن، مانند کارت ملی و شناسنامه ضامن و فیش حقوقی یا پرینت حساب ضامن ممکن است مورد نیاز باشد.
  8. مدارک مربوط به وثیقه (در صورت لزوم): در صورت نیاز به وثیقه، مدارکی که مالکیت دارایی یا اموال وثیقه‌ای را تایید می‌کند، باید ارائه شود.

این مدارک به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن آپلود می‌شود، و روند بررسی آن نیز سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌گردد.

دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی در همراه بانک تجارت ios

دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم

مشتریان بانک تجارت یا افرادی که قصد افتتاح حساب در این بانک را دارند می‌توانند بعد از دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون رایگان در سیبچه مراحل ثبت‌نام و افتتاح حساب خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام دهند. در طرح آنی با قرار‌دادن سپرده نزد بانک از طریق همراه بانک تجارت نسخه جدید ایفون و با توجه نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات مورد نیاز می‌توان وام با سود ۴ تا ۱۸ درصد دریافت کرد.

البته لازم به ذکر است که در این مدل تسهیلات همراه بانک تجارت ایفون، نسبت مبلغ وام به میزان سپرده بین ۶۰ تا ۸۵ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت هم بین ۱۲ تا ۶۰ ماه تعیین شده است. سایر امکانات و خدماتی که بعد از دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در ادامه بررسی شده‌اند.

نگاهی به امکانات همراه بانک تجارت برای ایفون نسخه وب

جدا از ثبت درخواست وام به صورت آنلاین از طریق همراه بانک تجارت ایفون می‌توانید از امکانات زیر هم استفاده کنید:

  • استعلام چک در سامانه چکاوک
  • انتقال وجه به صورت کارت به کارت
  • اطلاع از موجودی کارت
  • ارسال رسید مربوط به عملیات چک‌های صیادی
  • کمک به موسسه‌های خیریه در سطح کشور
  • مسدودی حساب‌ها و کارت‌های بانک تجارت
  • پرداخت عوارض سالیانه خودرو و موارد دیگر

معرفی برنامه ایرانسل من iOS

شرکت ایرانسل برای سهولت کار مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود، اپلیکیشن ایرانسل من نسخه iOS و اندروید را توسعه داده است. اگر از کاربران آیفون هستید، با دانلود ایرانسل من برای آیفون، امکاناتی از قبیل مشاهده قبوض برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی، خرید بسته‌ اینترنتی و حتی سفارش غذا خواهید داشت. دانلود ایرانسل من iOS به سه روش ممکن است که در زیر آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

دانلود ایرانسل من برای ایفون

دانلود برنامه ایرانسل من برای آیفون

برای دانلود ایرانسل من با لینک مستقیم ios به سه روش زیر می‌توانید عمل کنید:

  1. بهترین روش دانلود ایرانسل من با لینک مستقیم برای آیفون، استفاده از اپ‌استور سیبچه است. با سیبچه می‌توانید علاوه‌این نرم افزار، به هزاران اپلیکیشن مخصوص سیستم‌عامل iOS دسترسی داشته باشید.
  2. دومین روش دانلود ایرانسل من برای آیفون با لینک مستقیم، دسترسی به این نرم‌افزار از طریق وب‌سایت ایرانسل است. پس از ورود به وب‌سایت ایرانسل، از صفحه اصلی گزینه دانلود سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب کنید. سپس در صفحه جدید، دانلود اپ ایرانسل من برای آیفون از سیبچه را انتخاب کنید.
  3. روش دیگر دسترسی به برنامه و امکانات نرم‌افزار ایرانسل من، استفاده از نسخه وب اپلیکیشن این برنامه است. با جست‌وجوی عبارت ایرانسل من وارد این وب‌سایت شوید و از امکانات آن تحت وب استفاده کنید.