به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: همۀ مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار فردا غیرحضوری برگزار می‌شود.

پیش‌دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مقطع ابتدایی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان نیز فردا غیرحضوری خواهند بود.

تاکنون، برای روز چهارشنبه، تعطیلی مدارس در شهرهای اصفهان، تهران، کاشان، آران و بیدگل اعلام شده است به دلیل شرایط نامساعد آلودگی هوا.

در موارد دیگری که شاخص آلودگی هوا بالاست، معمولاً کارگروه‌های اضطراری تشکیل شده و تصمیمات نهایی در مورد تعطیلی مدارس با توجه به وضعیت آلودگی هوا از طریق جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا گرفته می‌شود.

این تصمیمات پس از بررسی دقیق و تحلیل شاخص‌های هوایی توسط مقامات مسئول اعلام می‌شوند تا از سلامت شهروندان حفاظت شود و اقدامات لازم انجام گیرد.

آیا مدارس ارومیه فردا 15 آذر 1402 تعطیل است؟

با توجه به اطلاعاتی که ارائه شده و تشکیل کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوا در شهرستان ارومیه، برنامه ریزی برای بررسی وضعیت هوایی و اقدامات لازم در برابر آلودگی هوا در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به افزایش شاخص آلاینده‌های هوایی در این شهرستان، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که مدارس در روز چهارشنبه به دلیل شرایط نامساعد آلودگی هوا تعطیل شوند.

این تصمیمات عموماً بر اساس نظرات و توصیه‌های ارائه شده توسط کارگروه‌های مربوطه اتخاذ می‌شود. در نهایت، تصمیم نهایی توسط مقامات مسئول و اعلامیه‌های رسمی از سوی فرمانداری یا مراجع ذی‌ربط صادر می‌شود.

با ما باشید تا از اخبار تعطیلی مدارس با خبر شوید .

جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 15 آذر به شرح زیر است:

فردا چهارشنبه 15 آذر همه مدارس استان فارس تعطیل شد. بنابراین تمام فعالیت های آموزشی یه صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود.

مدارس تهران فردا چهارشنبه 15 آذر 1402 تعطیل است؟

مدارس تهران چهارشنبه 15 آذر 1402 تعطیل است؟ صبح امروز شاخص آلودگی هوای تهران 150 و در شرایط ناسالم برای تمام گروه ها بود. همین شاخص آلودگی هوای تهران در 24 ساعت گذشته در میانگین 154 و ناسالم برای تمام گروه ها بود. اگر شاخص آلودگی هوای تهران به همین منوال تشدید شود احتمال تعطیلی مدارس تهران تا هفته آینده وجود دارد.

تعطیلی مدارس

از طرفی شاخص آلودگی هوای تهران در برخی مناطق مانند منتطقه 18 در وضعیت بنفش با شاخص 208 بود. همچنین  هوای دو منطقه دیگر نیز در آستانه بنفش و وضعیت خیلی خطرناک قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تعطیلی مدارس استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این تصمیم در پی تشدید آلودگی هوا اتخاذ شده و آموزش به طور مجازی است.

مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟

تا کنون تمام مدارس استان فارس تعطیل اعلام شده است. اگر آلودگی هوا در شهرها و استان های دیگر نیز ادامه داشته باشد احتمال تعطیلی مدارس وادارات در استان ها و شهرهای دیگر نیز وجود دارد.

تعطیلی مدارس مشهد فردا 15 آذر 1402

در صورتی که شاخص آلاینده‌های هوایی در شهر مشهد امروز سه‌شنبه به بالای عدد ۱۳۰ برسد، احتمال برگزاری جلسه کمیته اضطراری برای بررسی وضعیت آلودگی هوا و اقدامات ضروری به دلیل شرایط نامساعد، بسیار بالاست. این جلسات معمولاً برای ارزیابی شاخص‌های آلاینده هوا و تصمیم‌گیری درباره تدابیر لازم جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از آثار آلودگی برای جامعه برگزار می‌شوند.

با توجه به ادامه آلودگی هوا و در صورت اعلام عدد ۱۴۰ یا بیشتر برای شاخص آلودگی هوا در مشهد، احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه بسیار زیاد است. این تصمیمات بر اساس توصیه‌ها و نظرات کمیته‌های مربوطه و در نهایت اعلام مقامات مسئول قابل تصمیم‌گیری خواهد بود.

منبع: ایران چطور / نشان 24