به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار الهام کریمی، دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. نگران اوضاع مالی‌تان هستید و احساس می‌کنید ثبات مالیِ زندگی شما آن‌چنان که باید‌وشاید ثبات ندارد. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید،‌وضعیت مالی شما بهبود پیدا می‌کند. تیر ماه را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. از زیر بار کارهای دشوار، شانه خالی نکنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اَمرداد را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه خطری در کمین شماست. به شهریور که رسیدید، اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مهر بسیار حساسی را در  پیش رو دارید. در این ماه خطری در کمین سلامت شماست. به آبان که رسیدید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. عشقی آتشین در آذر امسال به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. دی ماه امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه خبر خوشایندی به دستتان می‌رسد. این خبر را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. بهمن که از راه رسید، پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن به نفع شماست. در اسفند امسال غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به فروردین سال آینده که رسیدید، افراد جدیدی در زندگی شما حاضر می‌شوند. رابطه خود با این افراد را گسترش دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای سفری جانانه مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده، راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. به خرداد سال آینده که رسیدید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود. 

فال روزانه فروردین

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. گرفتاری‌های مالی زیادی دارید، اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید.  فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و با گسترش دامنه‌‌ توانمندی‌‌هایتان، درهای جدیدی را به روی خود باز کنید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید. دوستان و آشنایان شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برایتان در نظر گرفته‌اند. لطف ایشان را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌هایشان را جبران کنید.

فال روزانه اردیبهشت

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌تان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم‌های عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. روحیه مهربانی دارید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان شما را حسابی تحویل می‌گیرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.

فال روزانه خرداد

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالیتان را ضعیف خواهد کرد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل ‌ملاحظه‌ای به دستتان می‌رسد. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید.  نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف عشق زندگی‌تان باشید.

فال روزانه تیر

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنینتان را تضمین کنید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دستتان می‌رسد تا نگرانی‌هایتان خاتمه پیدا کند. اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند.  مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌ صبور خوبی برای غصه‌هایتان است.

فال روزانه مرداد

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. مدتی است که انرژی سابق را ندارید و احساس خستگی می‌کنید. فرصتی از روز را به هم‌صحبتی با اعضای خانواده اختصاص دهید و روحیه و انرژی خود را باز یابید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. 

فال روزانه شهریور

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شماست که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید.    روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. از این فرصت بهره بگیرید و با استراحت و انجام کارهای دلخواه، خودتان را برای روزهای پرکار پیش‌رو آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

فال روزانه مهر

مشکل بزرگی که با آن دست‌به‌گریبان هستید، از سر راهتان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید.  فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این اتفاق به صلاح شماست و در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید.  مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شماست و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان چشم از شما بر نخواهد داشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظارتان را می‌کشد. خطر یا بیماری در چند روز آینده سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌‌کند. روزهای آتی را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.

فال روزانه آبان

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطارانتان عقب بیندازد، اهمیت بیشتری برای گذر زمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.ش

فال روزانه آذر

اعضای خانواده همیشه پشتیبان و حامی شما در کارها بوده‌اند و اجازه نداده‌اند تا زحمت‌هایتان به باد برود، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و شما نیز لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به اهل منزل ثابت کنید که در لحظات دشوار و سخت، همیشه در کنارشان هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید.  بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به آرامش خاطر برسید.  امروز با فرد دنیا دیده‌ای آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. 

فال روزانه دی

امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و به یکی از آرزوهایتان می‌رسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید.  برای کسب آرامش بیشتر، قسمتی از وقت امروز را به کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.   روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌ا‌ید و احساس می‌کنید که عشق در فضای منزل شما موج می‌زند. این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که برای ایشان می‌کشید، بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. در چند روز آینده،‌موقعیتی چشمگیر برای پیشرفت و موفقیت سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که شش‌‌دانگ حواس‌تان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. 

فال روزانه بهمن

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید.   اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال تاکنون فرصت چندانی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید. این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند. به لطف این تغییر، فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشانید.   مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فال روزانه اسفند

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید و به فکر روز مبادا باشید. لطف دوستان و آشنایان همیشه به شما رسیده است. محبت اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت، پاسخگوی لطف دوستان باشید.  امروز به شما ثابت می‌شود که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از چیزی که انتظارش را دارید بیشتر خاطر شما را می‌خواهد. کار غیر منتظره‌ای برای شما پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از هدف‌های‌تان دور کند. برای رسیدن به هدف‌های‌تان ثابت‌ قدم باشید و کشتی زندگی‌تان را به ساحل آرزوها هدایت کنید. انسان تلاش‌گری هستید و از هر فرصتی برای کار و تلاشِ بیشتر استفاده می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد.  

منبع: برترین ها