به گزارش پایگاه خبری نشان :

هوای تهران در ۵ روز آینده گرم و آفتابی خواهد بود. انتظار می‌رود دما در روزهای آینده به طور پیوسته افزایش یابد و به حداکثر 101 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) برسد. شب‌ها نیز هوا گرم خواهد بود و حداقل دما به 81 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد) خواهد رسید.

آسمان در تمام این مدت صاف و آفتابی خواهد بود. احتمال بارندگی بسیار کم است، بنابراین می‌توانید از آفتاب تابستانی لذت ببرید.

اگر قصد سفر به تهران در این هفته را دارید، حتماً از کرم ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید و به اندازه کافی آب بنوشید. همچنین، به یاد داشته باشید که از سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در برابر گرما مراقبت کنید.

در اینجا پیش‌بینی دقیق هوای تهران در ۵ روز آینده آمده است:

روز تاریخ حداکثر دما حداقل دما وضعیت آب و هوا

دوشنبه 22 جولای 101°F (38°C) 81°F (27°C) غالباً آفتابی

سه شنبه 23 جولای 102°F (39°C) 82°F (28°C) غالباً آفتابی

چهارشنبه 24 جولای 103°F (39°C) 83°F (28°C) غالباً آفتابی

پنجشنبه 25 جولای 104°F (40°C) 84°F (29°C) غالباً آفتابی

جمعه 26 جولای 105°F (41°C) 85°F (29°C) غالباً آفتابی

صادر کردن به «کاربرگ‌نگار»

این پیش‌بینی‌ها بر اساس اطلاعات موجود در حال حاضر است و ممکن است در روزهای آینده تغییر کند. برای دریافت آخرین پیش‌بینی‌های هوا، می‌توانید به وب سایت اداره هواشناسی ایران مراجعه کنید

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

ایسنا در خبری نوشت:طی این مدت در ساعات بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات به‌خصوص ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه افزایش ابر، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (اول مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.