به گزارش پایگاه خبری نشان :

در هفته گذشته و هفته کاری به علت گرمای شدید و آلودگی هوا منجر به تعطیلی ادارات برخی استان ها شده است. بر اساس اخبار منتشر شده، ساعت کاری ادارات استان مرکزی در روز چهارشنبه 9 مرداد کاهش یافته اما هنوز خبری در خصوص تعطیلی ادارات این استان یا سایر استان ها منتشر نشده است. با توجه به تداوم گرما این امکان وجود دارد که استان های دیگر نیز ساعت کاری ادارات را کاهش داده و یا حتی تصمیم به تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه بگیرند.

در تازه ترین خبر استانداری مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۰ و ۱۱ مردادماه جاری) کاهش یافت.

در این اطلاعیه آمده است: در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا، با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور و با موافقت استاندار مرکزی، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۰ و ۱۱ مردادماه جاری) ساعت ۱۱ است.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کلاس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۱ تعیین شده است.

این خبر به روز رسانی می شود