به گزارش پایگاه خبری نشان :

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های فال‌گیری در ایران است که ریشه در فرهنگ و تاریخ کهن این سرزمین دارد. در فال ابجد، با استفاده از حروف الفبا و ترکیب‌های خاص آن‌ها، به تفسیر وقایع گذشته، حال و آینده می‌پردازند. هر روز، با توجه به تاریخ و نام فرد، ترکیبی از حروف ابجد به دست می‌آید که با استفاده از تعابیر و مفاهیم مرتبط با هر حرف، فال روزانه او تفسیر می‌شود. البته باید به خاطر داشت که فال ابجد تنها یک نوع پیش‌بینی است و نباید به عنوان یک واقعیت قطعی به آن نگاه کرد.

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال‌کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمی‌رسد.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج آ آ

به آنچه نیت کرده‌ای می‌رسی؛ اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به‌زودی یک خبر خوشحال‌کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه‌ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: آ ب ج

به‌زودی مقصودت برآورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د آ ب

در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست از آن چشم‌پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به‌خاطر چشم‌زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به‌زودی تغییر محسوسی در زندگی‌ات پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ د ج

طالعت خوب است؛ اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه‌دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان‌ونمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند؛ ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد می‌شود. به‌زودی به چنان توفیق و سعادتی می‌رسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی‌اطلاعی. به‌زودی از او خبری به دست تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری، آن را پیدا می‌کنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید ان‌شاءالله.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب‌دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه‌انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: آ ج آ

به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بددست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل‌وقال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده‌ای قصد تهمت‌زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی ان‌شاءالله.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ج ج

آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: آ د ب

طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی می‌رسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روزبه‌روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی‌ات بوده رفع شده و بعدازاین زندگی خوبی خواهی داشت.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج ب آ

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

خبرنگار الهام کریمی