به گزارش پایگاه خبری نشان :

در آخرین قسمت از برنامه جوکر، جوکر با اجرای بی‌نظیر خود توانست لحظات شاد و خنده‌داری را برای بینندگان به ارمغان بیاورد. جوکر با خلاقیت‌های خاصش در این برنامه، به طرز فوق‌العاده‌ای موفق شد تا جوکر در فضای برنامه را به یک محیط سرگرم‌کننده تبدیل کند. همچنین، تعاملات جوکر با مهمانان و شوخی‌های جذاب او باعث شد که جوکر به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های برنامه تبدیل شود. در این قسمت، جوکر با شوخی‌های خود، جوکر را به یاد ماندنی‌تر از همیشه ساخت. این برنامه، نمونه‌ای کامل از موفقیت‌های جوکر در ایجاد لحظات خنده‌دار و دلنشین بود.

«جوکر2؛ طبقه بیست و یک» با تغییرات جذابی شروع شده. میزبان این سری برنامه جوکر، کسی نیست جز احسان علیخانی که پشت میزی پر از امکانات جدید نشسته و شرکت کننده ها رو در دکور بزرگ تر و مدرن تر این سری از جوکر زیر نظر داره.

دکور جوکر 2 کلی جاهای مخفی داره که البته برای احسان علیخانی چندان مخفی نیست و خودش با استفاده از اون ها بازیگرها رو درگیر چالش هایی می کنه که نخندیدن براشون خیلی سخت میشه و در 6 ساعت بازی، زیاد فرصتی برای نفس راحت کشیدن ندارن. البته چیزی که قرار نیست هیچکس یادش بره اینه که بقیه رو بخندون اما خودت نخند.

نرگس محمدی در جوکر تایم خودش ایده جالبی را با همراهی الیکا عبدالرزاقی پیاده کرده بود که در ادامه می بینید.

خبرنگار الهام کریمی