به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار الهام کریمی، برخی از رسانه‌های خارج از کشور مدعی شدند که در ۲۵ تیرماه یک سوء قصد نافرجام علیه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم صورت گرفته است.

این ادعاها درحالی مطرح است، که احمدی نژاد در روز ۲۶ تیرماه و در مراسم عزاداری روز عاشورا در میدان ۷۲ نارمک تهران حضور پیدا کرده و با مردم عکس گرفت.  

تلاش کرد تا با یکی از چهره‌های نزدیک به رئیس جمهوری سابق درباره این ادعا گفت‌وگو کند اما او این ادعا را نه تایید و نه رد کرد.

احمدی نژاد

خبرآنلاین

محمود احمدی‌نژاد به واسطه اظهارات یکی از اطرافیانش به سرتیتر اخبار سیاسی برگشت. یکی گفته قصد ترورش را داشته‌اند. بقیه می‌گویند دروغ است. یکی می‌پرسد انگیزه ترور چه بوده.

احمدی نژاد

یک رسانه معاند مدعی شده در مورخه ۲۵ خرداد ماه یکی از خودروهای مربوط به تیم رئیس جمهور اسبق در مسیر قزوین-زنجان از مسیر خارج شده و آن را سوء قصد نامیده است.

یک رسانه، مدعی خرابکاری در خودروی محمود احمدی‌نژاد، و سوقصد نافرجام به جان وی در روز دوشنبه، ۲۵ تیر ماه شده نزدیکان احمدی نژاد این ادعا را تکذیب کردند.

احمدی نژاد

در سفر ایشان به استان زنجان ماشین دیگری که حامل تیم حفاظت از ایشان و در اختیار نیروهای سپاه بوده از ناحیه رادیاتور دچار نقص فنی شده و پس از هدایت به سمت خاکی جاده جهت تعمیر، این ماشین با یک خودروی پرشیا که راننده آن یک خانم بوده تصادف مختصری می‌کند که خسارت خاصی نیز در پی نداشته است.

همچنین لازم به ذکر است اتومبیل حامل شخص آقای احمدی نژاد که از جمله اتومبیل‌های اختصاصی حمل روسای جمهور است به مسیر خود بدون توقف ادامه می‌دهد.

آرمان ملی